Als het goed is de laatste dag formaliteiten

22 maart 2018 - Bangkok, Thailand

Vandaag staat een dag ambassade op de planning. Rachen heeft een visum nodig om Nederland in te mogen. We waren dus een dagje op Nederlands grondgebied. Nouja een dag.....

Onze contactpersoon had alles goed geregeld en dus stondenwe met een half uurtje weer buiten. Morgen de laatste dag Bangkok en als onze tussenpersoon dan bericht krijgt dat alles goed is gegaan kunnen we zaterdag naar cha am. Nu al een beetje weemoedig om. Wat is dit een fijne plek voor de eerste contacten. Eerste keer knuffelen, eerste keer in slaap vallen, eerste keer inktvis 😜  en eerste keer tand door je lip vallen omdat een raam niet meegeeft..... gelukkig liet hij zich troosten. Ook komen de eerste lachjes en zien we steeds meer van onze kleine man. (@petra en peer. Hij lacht echt.... zie de foto’s)

Oh ja. Het is hier 34 graden en heerlijk!

1. Niels:
    22 maart 2018
    Mooi dat alles zo voorspoedig verloopt en goed geregeld is.
  2. Poldy:
    22 maart 2018
    Fijn dat het allemaal vlotjes verloopt! Geniet er nog van! Ik zie een en al Happy Family! Mooi!
  3. Mireille:
    Geweldige foto's! En die lach 💙😍
  4. Linda:
    22 maart 2018
    Heeeeeerlijk die lach op zijn gezicht!! ❤️
    X Linda
  5. Suzanne:
    22 maart 2018
    Wat een mooi gezin! En wat genieten om zo via de blog (en appjes) jullie te mogen volgen.
  6. Christ:
    22 maart 2018
    er gaat toch niks boven de heerlijke lach van een klein kind :):):) Super
  7. Kirsten:
    22 maart 2018
    Wat een heerlijke lach! En wat stralen jullie op de foto's! Mooi dat we dit mee mogen beleven
  8. Claudi:
    22 maart 2018
    Wat fijn dat alles voorspoedig verloopt! Wat een leuke foto’s, een gezin om enorm trots op te zijn! ❤️
  9. Tamara:
    22 maart 2018
    Wat is dat genieten. Hij voelt zich top zo te zien. 🖒😊❤
  10. Menno:
    22 maart 2018
    Tjonge jonge wat een trip, echt een super lief mannetje. Fijn dat alles zo soepel loopt, behalve gezond eten dan. Geniet er nog van, dan genieten wij hier nog van je mooie blog.
  11. Leon:
    23 maart 2018
    De stralende foto’s speken voor zich. Het ziet er heerlijk ontspannen uit. Geniet van de bijzondere momenten!
  12. Tante Annemiek:
    23 maart 2018
    Wat fijn dat alle minder leuke organisatorische dingen (tot nu toe) lekker soepel verlopen. Hiermee hebben jullie meer tijd om heerlijk te genieten. En die lach............💕💕
  13. Geert:
    23 maart 2018
    Het ziet er allemaal mooi uit. Jullie, de omgeving en zeker Rachen. Proficiat met de gezinsuitbreiding en vele groetjes XXX