Cha am

24 maart 2018 - Tambon Cha-am, Thailand

na een autorit from hel (volgens mij was de chauffeur blind) zijn we in cha am. Een tropisch plekje direct aan de zee. Heerlijk gezwommen waarbij we onze kleine man flink moeten afremmen. Hij ziet echt nergens gevaar is. Trappen, het zwembad echt overal rent of duikt hij kei hard op af. Op grond van adoptie-zaken is nee zeggen niet goed voor de hechting maar dat zal dan wel. Hij is soms echt een gevaar voor zichzelf. Het opvoeden is dus begonnen!!!!!

1. Simone:
    24 maart 2018
    Ha, ha mooi!! Heerlijke foto's en krijg er zelfs een beetje honger van.. Veel genieten en tot rust komen, het is zo 3 april! x
  2. Claudi:
    24 maart 2018
    Wat heerlijk zo’n ondernemend manneke! En prachtige foto’s, samen met z’n grote broer! Wat zullen jullie trots zijn! Fijn lekker genieten van en met elkaar! 😘
  3. Mireille:
    Hahaha mooi !lekker ondernemend mannetje🤣
    Weer mooie foto's! 💙
  4. Linda:
    Mooi!! Lekker genieten
    X Linda
  5. Gerda:
    24 maart 2018
    Weer leuke foto,s och als je thuis bent gelden er weer andere wetten dus dat zal wel los lopen alles en iedereen moet wennen dat weet ik zeker fijne effe genieten en indrukken opdoen opa Gerrie
  6. Niels:
    24 maart 2018
    Ziet er heerlijk uit daar! Geniet ze.
  7. Dorien:
    Mooi! En drinken met een rietje. Whoopwhoop! ;-P
  8. Gerda:
    24 maart 2018
    Ziet er allemaal goed uit leuk met zijn viertjes
  9. Petra strijbos:
    24 maart 2018
    hoi 4 lieverd,s geniet van elk moment die er is maar moeten wij als we jullie ophalen behalve de ehbo kist ook een 1 brancard meenemen?????
  10. Poldy:
    24 maart 2018
    Mooi hoor! Geniet er nog maar even goed van!
  11. Claudia:
    25 maart 2018
    O wat herkenbaar! Hier Moesten we ook opvoeden vanaf dag 1 prachtig plekje zo te zien waar jullie zitten