Off-day

27 maart 2018 - Tambon Cha-am, Thailand

Vandaag hebben we allemaal een beetje een off-day. Het slapen van rachen is echt een drama aan het worden. Hij is echt doodsbang als we maar in de buurt van het bed komen. Gillen, huilen en zichzelf op de grond storten. Zijn schoenen moeten aan blijven want stel dat iemand je veel te grote adidasjes gedurende de nacht jat 😂😂. Middagslaapje van 1,5 uur slapen kost zeker 1 uur strijd en savonds zijn we nog langer bezig. Overdag is het zo klam dan we ons na 100 meter lopen echt klam voelen..... en zwemmen nee daar vindt onze kleine man eigenlijk niets aan.

Vanmorgen hebben we een strandwandeling gemaakt, stuk terug gelopen en nu houden we ons schuil bij de receptie. Airco en WiFi is even een heerlijke combi. Over een uur start de middagslaapstrijd weer..... maar ach we hoeven niet te werken en we zijn met zijn 4’tjes. We klagen niet.

Maar we missen wel een beetje de luxe van Bangkok. Het is hier echt fijn maar de zee is te wild om te zwemmen en Bangkok was zooooo luxe.....

1. Mireille:
    27 maart 2018
    O jeeee, nog even volhouden xxx
  2. Dorien:
    27 maart 2018
    Morgen begint er weer een nieuwe dag vol mooie momenten ;-) XX
  3. Poldy:
    27 maart 2018
    Een off-day....ook daaraan komt een eind 😉 , nog ‘even’ het middagritueel en dan op naar morgen! X
  4. Gerda:
    27 maart 2018
    Probeer maar er iets van te maken het valt niet mee jullie hebben hier zo naar uit gezien hoop dat alles ten goede keert hij kan geen fijner gezin treffen maar het zal wel kruim kosten wij wensen en helpen als het kan hiermee komt uiteindelijk toch wel goed liefs van ons
  5. Leon:
    27 maart 2018
    Eens per week die Adidasjes uit om voeten te wassen is wel aan te raden 😉
    Sterkte met de uitdagingen die liggen tussen de mooie momenten!
  6. Simone:
    27 maart 2018
    Ook een off-day hoort er bij al is het nooit leuk! Gelukkig zijn er ook mooie momenten en de mindere mogen ook genoemd worden. Jullie kunnen al weer bijna naar bed en morgen hopelijk allemaal weer fris en fruitig :-)
  7. Petra strijbos:
    27 maart 2018
    inderdaad ook aan een slechte dag komt een eind .jullie kennende, morgen er de schouders er weer onder zetten en met veel liefde komt er weer veel goed. knuffel het manneke van ons . bedenk ook met zweetvoeten houden wij nu al van hem.